Lisen Lundgren

jag dör

Publicerad 2010-04-26 22:37:24 i Clothes,

                                                 
lite kär i denna sko, alltså jag dör lite. en blommig klänning och dessa skor så är avslutningsmiddagen biff. alltså maten blir nog inte biff (hoppas jag), men jag är liksom klar. om det nu vore så att drömmar kunde slå in. vilket jag håller alla tummar och tår för att de kan. jag ser det liksom framför mig, klänningen och skorna. ÅHHHHHHH. ibland undrar jag faktiskt hur det står till där inne i hjärnan på mig. helt galen över ett par skor, och en klänning. eller kanske bara skor och klänningar i allmänhet. finns det någon hjälp att få för oss? eller är det kört på riktigt?

förlåt för ett rörigt inlägg, men jag blir sådan när jag är nykär. bara att gilla läget liksom.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-27 18:52:21

det är bara att göra det, liksom <3

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-27 20:12:53

Sv: Nej jag tycker inte heller om dom, jag vill kunna förbereda mig på vad som ska komma. Ja, vad skönt :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-29 22:26:51

Det finns ingen hjälp för sko och klänningsnördar.. tro mig, jag vet :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela