Lisen Lundgren

dance dance dance

Publicerad 2010-04-28 09:26:20 i Common,

lite nervös nu faktiskt , ska träna på att dansa i eftermiddag. och inte vilken dans som helst, utan pardans. något jag gruvat mig för i flera veckor. visst okej att dansa, men att dansa med någon som man inte alls känner.. försöka att dansa medan man är helt tyst, ingenting att prata om. fytusan!

efter det blir det iallafall gymmet för andra gången denna vecka, härligt härligt. träningsvärken från förra gången sitter fortfarande kvar. armarna är typ döda...

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2010-04-28 09:36:12

God morgon :) Här skiner solen och om en stund tar jag cykeln till skolan. Har du en bra dag framför dig? :)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-28 12:29:27

Sv: tack, det behövs nog!



Aha, så du köpte ett gymkort? :)

Postat av: mimmi

Publicerad 2010-04-29 15:14:11

Ny dag och nya tag! Ikväll ska jag ha avslutning med mina gymnaster och det ska bjudas på lite gott att tugga på och massa kramar. Hur spenderar du din dag? :)

Postat av: Isabel

Publicerad 2010-04-29 22:09:46

det låter ju alldeles, alldeles.... underbart :) Kommer ladda upp en massa bilder sen från resan! ;)



hoppas dansen gick bra =)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-30 10:37:48

Sv: Men härligt! Köpte du för ett år eller vad blev det? :)

Postat av: Becka

Publicerad 2010-05-01 00:51:20

Känner igen det där med träningsvärken. Jag tränade första gången på myyyycket länge i tisdags och sen igår igen. Men härligt att va igång!



Spana gärna in min nya blogg!

/fd beckasinnet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela