Lisen Lundgren

att hugga i sten

Publicerad 2009-10-28 13:33:02 i Music,


och inatt kom isen över sjön och snön föll försiktigt över Skandinavien och Nordsjön är väl stilla och kall så här års. innan våren sätter av igen och det är nånting stilla mellan dig och våren. Det är nåt kallt mellan mig och England och imorgon sveper en dimma in som julrusch över staden. Och det vimlar av stressade människor i stan  men det är tomt på strandpromenaden. Och jag tänkte att du kunde stå där i solen men berätta ingenting om England och jag har knappast lärt mig nåt sen sist. Nej inte jag men jag tänker och tänker och vet att du sa jag hugger i sten. Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur, några armar och ben. Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-10-28 13:59:56

älskar bilden!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela