Lisen Lundgren

det dödar mig inombords

Publicerad 2009-11-25 21:56:48 i Common,


just nu kan jag inte ljuga och säga att jag mår bra, för det gör jag verkligen inte. jag förstår faktiskt inte hur jag ska klara av fyra veckor i skolan innan jullovet, fyra hela veckor.. jag orkar inte. och jag vet att jag sa att jag inte skulle dra ner mig själv igen, men det går inte. mörkt när man åker till skolan, mörkt när man åker hem. det är ganska okej när man är i skolan, men det är just när man kommer hem och måste börja plugga som det är jobbigt. det är då hela världen rasar, helt slut i hela kroppen och man orkar ingenting. inte ens datorn orkar jag med och motivation till pluggandet har jag inte heller. kolla på tv är jobbigt nog. fredag vecka 50 kanske jag kan pusta ut ..
hoppas att ni har det bättre än mig!

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-11-26 14:58:41

SKOLAN SUGER, alltså vi har tie läxor fram tills nästa vecka D: det är ju helt jävla sjukt!!:)) puss

Postat av: ebba

Publicerad 2009-11-28 21:29:55

Nej verkligen inte;)



jag hoppas att allt blir bättre!

Postat av: ciiz

Publicerad 2009-11-29 12:29:59

naa inte speciellt :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela