Lisen Lundgren

midsommar

Publicerad 2009-06-22 21:00:19 i Common,


vi börjar som alltid med en kakbuffé, som avslutas med jordgubbstårta.

på eftermiddagen såg jag ut såhär, blommig kjol från lindex, strumpbyxor och stövlar. mycket fint.

sedan var det dags att fixa midsommastången.

den blev såhär fin.

jag blev ihjälbiten(nästan) av knott så jag bytte till detta inför tipsrundan. jeanstights b-young, tröja hm herr och hatt macy´s. som förövrigt är världens största varuhus.


jag hade 8/15 rätt efter lite samarbete tillsammans med linnea. det här är priserna man fick välja mellan.

mitt val föll på den här. ett nagelkit.

sedan fortsatte kvällen i traditionell anda, med buffé och kulspel. så min midsommar blev som alltid och det är faktiskt underbart.

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-06-22 21:18:23

Dom blå var snygga :D

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-06-22 22:03:26

answeeeer ; ja det är det :D <3

Postat av: fanny

Publicerad 2009-06-22 22:57:08

sv: hehe : D

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-06-23 05:59:01

*SVAR:* hihi ja :)



Rösta gärna på mig ! :) Läs det tredje nyaste inlägget , men gör det dock bara om du tkr jag förtjänar det <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela