Lisen Lundgren

tänk att något så fint kan göra så ont

Publicerad 2009-02-25 21:58:04 i Clothes,


jeans, cheapmonday. skjorta, jc. skärp, veromoda. skor, björn borg.

idag har presentinköp och träning varit i fokus. plussa det med slapp så får ni min dag. en perfekt kombo.
imorgon far jag till stugan också, till fjällen. nu blir det att åka av i backarna. ingen uppdatering från min sida alltså. men jag behöver lite lugn. skolan tar kål på mig. jag lär nog leta inspiration där också, just nu är jag bara, som jag sk´rev flr några dagar sedan, helt tom.
vi hörs på söndag helt enkelt !
pussar

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 15:37:47

vackra lisen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-28 18:01:40

Hihi, naae hade det typ för 2 veckor sen ;D Vad händer i kväll söt? :* <3

Postat av: fanny

Publicerad 2009-03-02 15:03:23

hehe . ja , det ska jag ta o fixa ! =) ses ikväll:)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-03-03 17:21:08

fint skärp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela